Søk i denne bloggen

fredag 20. september 2013

GreenGate og Ib Laursen

God fredag alle mann!

I dag har jeg laget et bilde med tre varer fra GreenGate som jeg mener er perfekte ting nå om høsten. I tillegg ville jeg vise dere to av skilta vi har solgt menger av. Dette er to skilt som virkelig har truffet spikeren på hodet når det gjelder teksten.

"Mom's hotell - always open" (kr 119,-)  og "Grandchildren will be spoiled here" (kr. 98,-).. Hva kan man si? Disse er virkelig helt fantastisk og teksten er VELDIG sann :) Tror nok mange der ute finner disse under juletreet i år - skal man tro ryktene som går. Superfin gave :-)

Over til GreenGate: Støvlene er nydelige! Jeg har de selv og jeg har ingen klager å komme med. Går på de veldig mye, i grunnen ved hver minste sjanse. Selv etter 8 -9 timer på jobb trives beina godt oppi der :) kan anbefales. De er forresten ikke veldig store i størrelsen. Jeg bruker 39 i joggesko og støveleter og det samme har jeg i disse støvlene. De henger godt på foten, så man slipper å knipe fast tærne for å unngå å miste de. Anbefales! (også får man jo forresten så mange hyggelige kommentarer på de også)

Termosen "Agnes" rommer 8dl og er superfint enten man skal på langtur eller rett og slett bare vil ha med deilig kaffe på jobb eller skole :) Man blir jo i så godt humør av disse lekre fargene og blomstene! Superfin venninnegave :) Pris kr 259,-

Så var det paraplyen da! Ååå.. Jeg har selvfølgelig den også :) hihi.. Jeg har ikke den rosa da, min er mint-farget. Begge er å få tak i i butikken. De har en skjønn liten sløyfe på håndtaket og en lekker hvit blondekant rundt hele greia. I tillegg er det, som du ser, store hvite prikker på den. Supersøte!! Pris kr 199,-

Det var dagens tips og råd. Må få lagt til at vi fikk leveranse fra Durance i dag så nå har vi fått inn romspray, duftpinner, flytende håndsåpe og deilige duftlys i tillegg til varene vi hadde fra før (husvask, oppvaskmiddel, klesvask, tøymykner, strykevann og kalkfjerner). Vi fikk påfyll av de deilige håndkremene også, både oliven og honning. De gjør virkelig under for tørre og sprukne hender!

Nok en gang - hjertelig velkommen inn for en hyggelig handel :-) God helg! Nyt fridagene, dere som har noen :-)


Klem fra Cathrine Larsen
La vita e Bella AS - Arendal

soon online med nettbutikk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar